Wat vinden onze clienten?

Al sinds de oprichting van Advocatenkantoor Eskes proberen wij de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren. Lees hier al onze cliënttevredenheidsformulieren van 2008 tot en met 2020.

2020

Top!
Donderdag 16 juli 2020
"In het algemeen ben ik erg tevreden met uw begeleiding, betrokkenheid, deskundigheid, adviezen, diensten en het meeste belangrijk het resultaat. Alleen kreeg ik soms het gevoel dat het een beetje langzaam verliep. Een pluspunt was wel dat u mij persoonlijk op de hoogte had gebracht over een moeilijke periode waarin u verkeerde en dat stelde ik erg op prijs."
Zondag 5 juli 2020
"Beste Tom, ik wil je heel erg bedanken voor je hulp en deskundigheid in deze zaak, in een voor ons zeer moeilijke tijd. Na het overlijden van mijn vader is mij dit op een persoonlijke wijze niet gelukt. Hartelijke groet, ook voor Tamara, mede namens mijn moeder!"
Vrijdag 13 maart 2020
"Na bijna 10 jaar is de zaak toch tot een goed einde gekomen. Mijn dank gaat uit naar Tom Eskes, die mij juridisch bij heeft gestaan om dit naar een goed einde te brengen. Nogmaals bedankt. Mocht ik in de toekomst juridische bijstand nodig hebben, dan weet ik zeker het kantoor van Eskes Advocaten te vinden."
Woensdag 11 maart 2020
"Je professionaliteit, kennis en kunde gaf mij vanaf het begin van ons contact de doorslag in het slagen van de missie. Heel veel dank voor je steun en hulp!"
Woensdag 19 februari 2020
"Ik ben heel goed geholpen zowel telefonisch als persoonlijk door de heer Eskes, ik kreeg direct het gevoel dat alles goed komt. Fijne mensen en naar mijn mening zeer bekwaam."
Woensdag 15 januari 2020
"De contacten en informatie waren fijn en goed. Wegens omstandigheden was er soms vertraging. Dat werd weer goed opgepakt en uitgewerkt. Ik voelde mij gezien!"
Vrijdag 10 januari 2020

2019

"Vorige advocaat was goed, maar Eskes heeft het goed afgemaakt."
Maandag 4 november 2019
"Top! Top! En Top! Hartelijk bedankt."
Donderdag 3 oktober 2019

2018

"Als goed ervaren. Alles was duidelijk en snel afgehandeld."
Vrijdag 30 november 2018
"Veel dank. Ik ben goed geholpen en heb toen veel informatie gekregen. Na mijn eerste advocaat, Elfi, is Eskes zeer goed ervaren. Vooral betreffende privacy."
Vrijdag 30 november 2018
"Wij hebben dit als heel fijn ervaren. Zouden zelf niet tot dit resultaat zijn gekomen."
Maandag 26 november 2018
"Netjes en zorgvuldig."
Vrijdag 5 oktober 2018
"De dienstverlening is super goed. Ik ben heel fijn geholpen! Bedankt voor alles!"
Donderdag 4 oktober 2018
"Deskundig met een persoonlijke benadering. Wat ik als zeer prettig heb ervaren is dat er bij Tom Eskes sprake is van gelijkwaardigheid tussen cliënt en advocaat."
Maandag 12 maart 2018

2017

"Dhr. Eskes is een eerlijke advocaat die uw het juiste advies kan geven. Bij een onbegonnen zaak en niet de juiste kennis op het onderwerp geeft hij dit dan ook eerlijk aan."
Vrijdag 19 mei 2017
"Ik heb het als goed ervaren."
Zaterdag 13 mei 2017
"Onze ervaringen met mr. Eskes zijn goed. Hij heeft ons goed geholpen. Niet dat mijn zus er gezonder van geworden is, maar daar kan mr. Eskes niets aan doen. Hij heeft zijn best gedaan voor ons."
Dinsdag 11 april 2017
"De eerste keer dat wij bij mr. Eskes binnen stapte voelde wij heel duidelijk dat hij ons een goed gevoel gaf. Wij zijn goed bijgestaan."
Maandag 10 april 2017
"Goede introductie, zakelijke communicatie. Soms wel moeilijk te communiceren kwestie 4-daagse bereikbaarheid."
Donderdag 5 januari 2017

2016

"De heer Eskes heeft met zijn onafhankelijke blik naar mijn dossier blijk gegeven van zijn specifieke deskundigheid. Zijn heldere en eerlijke second opinion heeft mij meer geleverd en stelt ons in staat om zeker te zijn van de te volgen strategie."
Maandag 26 december 2016
"Goede dienstverlening. Genoeg uitleg en begrip. Professioneel en behulpzaam. Uitstekende kennis en een uitstekend advocatenkantoor."
Woensdag 30 november 2016
"Uitmuntend. Top kwaliteit, Ik raad iedereen mr. Eskes aan!"
Dinsdag 29 november 2016
"Uitstekende ervaring. Jullie zijn toppers!"
Vrijdag 18 november 2016
"De dienstverlening van mr. Eskes was professioneel, met veel begrip en steun op het juiste moment. Kortom heel goed! Zeer veel dank!!"
Woensdag 9 november 2016
"Het heeft lang geduurd! Het was echter nodig om alles op het juiste moment, adequaat te regelen en af te handelen. De dienstverlening van mr. Eskes was professioneel, met heel veel inzicht in het proces met veel begrip en steun op het juiste moment! Kortom heel goed! Zeer veel dank!"
Woensdag 9 november 2016
"Persoonlijke aandacht, deskundig, kordaat, netjes, communicatief en goed resultaat."
Dinsdag 25 oktober 2016
"Hartelijk bedankt voor alles!"
Donderdag 29 september 2016
"Het is een zeer fijne samenwerking geweest waarbij mr. Eskes mij steeds goed op de hoogte hield, de zaken duidelijk en helder met mij besprak en er door zijn kennis en kunde een zeer mooi resultaat uit kwam. Ik beveel hem iedereen van harte aan."
Vrijdag 13 mei 2016
"Professioneel en accuraat. Een goed verzorgde dienstverlening."
Maandag 1 februari 2016

2015

"Mr. Eskes heeft de zaak heel goed en met zorg opgepakt. Ik voelde me serieus genomen en had vertrouwen in een goede afloop."
Dinsdag 17 november 2015
"Hele rustige en vriendelijk advocaat. Iemand waar je goed mee kan praten. Hij heeft begrip en is goeie steun als je met hem praat."
Zondag 15 november 2015
"De afronding ging zoals de hele looptijd van onze zaak geweldig. Ik zou dan ook mr. Eskes bij anderen aanbevelen."
Woensdag 17 juni 2015
"Mijn ervaring is heel positief in alle opzichten. Dank je (jullie) wel!"
Vrijdag 27 maart 2015
"Zeer professioneel, netjes, eerlijk en open. Ik vond het wel lastig dat je niet regelmatig de zaak en de vorderingen bespreekt, maar ik snap dat dat lastig is qua tijd en aantal zaken. Belangrijkste is het eindresultaat en dat is naar tevredenheid. Zal het kantoor zeker aanraden."
Dinsdag 17 maart 2015
"Onze ontmoetingen verliepen prettig. Ik voelde mij gehoord en serieus genomen. Dank voor je inzet!"
Woensdag 4 maart 2015
"Wij hebben in een voor ons moeilijke periode dhr Eskes ervaren als een vakkundig man met oog voor alles. Dit waarderen wij ten zeerste vooral ook met de persoonlijke aandacht met een voor ons meer als tevreden gevoel en afloop."
Dinsdag 3 maart 2015
"Alles is goed gegaan en beter afgerond. Bedankt voor alles!"
Vrijdag 27 februari 2015
"Ik heb de dienstverlening als zeer prettig ervaren. Er wordt de tijd genomen en duidelijke uitleg gegeven. Mocht ik onverhoopt nog eens een LSA nodig hebben dan zal ik zeker bij dit kantoor terugkomen."
Zaterdag 24 januari 2015

2014

"Ondanks dat de eindregeling misschien niet helemaal zo is zoals gehoopt, ben ik er toch blij mee. 8 jaar lang stond dhr Eskes achter mij en heeft me gesteund en dat gaf een goed gevoel. Bedankt daarvoor!"
Dinsdag 2 december 2014
"Meneer Eskes heeft mij het gevoel gegeven dat ik er niet alleen voor stond. Hij heeft zich voor 100% ingezet. Ik ben hem daar zeer dankbaar voor omdat de andere advocaat van DAS dat niet deed."
Vrijdag 21 november 2014
"Ben goed geholpen. Advies was eerlijk zoals het hoort te zijn."
Woensdag 19 november 2014
"Ik heb niet zoveel uit te leggen of toe te voegen. In 1 woord een goede advocaat!"
Maandag 17 november 2014
"In het begin vond ik het lastig om vertrouwen in de zaak te hebben, vooral omdat ik niet goed wist wat ik kon verwachten. Al snel merkte ik dat mr. Eskes er echt voor ging en dat hij wist waar die mee bezig was. Dat zijn vrouw erbij was gaf een extra toevoeging."
Vrijdag 14 november 2014
"Ik voelde mij veilig en erg serieus genomen. De onzekerheid van de zaak en de uitkomst was lastig, maar uiteindelijk had ik wel vertrouwen in mr. Eskes."
Donderdag 13 november 2014
"Hele prettige manier van werken. Fijn dat mr Eskes alles heeft kunnen regelen zonder mij er al te veel mee te belasten. Dat wilde ik graag en is dus ook zo gegaan. Bedankt daarvoor!"
Zaterdag 13 september 2014
"Dank voor de afhandeling van onze zaak. Ik ben er nog steeds heel blij mee dat ik op het juiste moment heb besloten niet verder te gaan met de afhandeling door DAS. De persoonlijke aanpak en het vertrouwen wat je bij me opriep in onze contacten heeft zeker bijgedragen aan mijn tevredenheid over de afhandeling."
Dinsdag 19 augustus 2014
"Vanaf dag 1 had ik een fijn gevoel. Nauw contact en altijd snel antwoord op vragen."
Maandag 14 juli 2014

2013

"Ik heb het als zeer positief ervaren. Zowel zakelijk als persoonlijk goed advies gekregen. Ik zal uw kantoor zeker aanbevelen."
Donderdag 5 december 2013
"Tom heeft mij super geholpen al die jaren. Bedankt Tom dat je me geholpen hebt."
Vrijdag 29 november 2013
"Wij zijn tevreden, de begeleiding was goed en de uitkomst was prima. Veel dank en succes verder."
Woensdag 27 november 2013
"Heel goed, goede service, klantvriendelijk."
Maandag 11 november 2013
"De dienstverlening was prima. We werden netjes van alles op de hoogte gehouden en bij vragen was er vrij snel contact van jullie kant."
Dinsdag 24 september 2013
"Na al die jaren wil ik meneer Eskes bedanken voor al zijn moeite, geduld, klantvriendelijkheid om mij al die jaren te helpen. In de toekomst zal ik weer uw kantoor bezoeken en zal ik ook zeker familie en vrienden met problemen naar u verwijzen."
Dinsdag 24 september 2013
"Over zowel de dienstverlening tijdens het proces als het eindresultaat ben ik meer dan tevreden. Bij de start had ik wel een beter resultaat verwacht maar tijdens het proces bleek wel dat dit niet haalbaar ging worden."
Donderdag 5 september 2013
"De heer Eskes heeft in een zeer korte tijd prima werk verricht. Ook was hij in de avonduren bereikbaar, wanneer wij vragen hadden. Wij hebben dhr Eskes als een zeer goed advocaat leren kennen."
Donderdag 11 juli 2013
"Een hele goede en fijne samenwerking en een goede persoonlijke aandacht gekregen."
Woensdag 5 juni 2013
"Ik wil u bedanken voor uw rechtshulp, het was zeer prettig om u als advocaat te hebben, zowel qua kwaliteit als resultaat."
Maandag 13 mei 2013
"Hij heeft mij vriendelijk geholpen, ben er blij mee. Maar jammer genoeg is de locatie ver en ik heb meestal geen vervoer om daar heen te gaan."
Woensdag 8 mei 2013
"Het is ongekend wat voor een toekomst er mogelijk is gemaakt door Tom Eskes. Heel snel job coach ingeschakeld. Heb een stageplaats met baangarantie en heb genoeg om dit te bekostigen. Ik kon altijd bellen als er iets was en indien nodig werd ik ook snel teruggebeld. Bedankt voor alles!"
Donderdag 25 april 2013
"Kort, direct en doeltreffend."
Dinsdag 16 april 2013
"Zakelijk, menselijk, respectvol. Het was fantastisch om met Tom Eskes "samen te werken". Een man van z'n woord en daadkrachtig in zijn optreden."
Dinsdag 16 april 2013
"Wij willen jullie hartelijk bedanken voor het bijstaan in onze zaak."
Vrijdag 5 april 2013
"Ik vond de inzet van meneer Eskes uitstekend. Hij heeft goed zijn best gedaan na al die jaren die het heeft geduurd. Ik wil U nogmaals bedanken voor alles wat U heeft gedaan voor ons."
Donderdag 28 maart 2013
"Had het op prijs gesteld om wat meer op de hoogte gehouden te worden."
Donderdag 21 maart 2013
"Doordat U onze zaak op U had genomen heeft U onze zorgen enorm verlicht en we vermoeden ook dat we nooit all schade vergoed zouden hebben gekregen als U niet Uw schouders eronder had gezet. Daarvoor zijn wij U ontzettend dankbaar."
Zondag 17 maart 2013
"Voor de wijze waarop u mijn zaak heeft beoordeeld en getracht mij ervan te overtuigen tot een goed resultaat te brengen dank ik u zeer. Ook het contact met uw medewerkers gaven mij het gevoel van gehoord te worden."
Maandag 11 maart 2013
"Als zeer betrokken, hulpvaardig en met een professionele terugkoppeling. Wij zijn zeer dankbaar voor de geboden hulp in deze netelige kwestie."
Woensdag 27 februari 2013
"Door op het juiste moment goed en snel te handelen door de heer Eskes hebben ik en mijn familie weer een positieve toekomst. Dank daarvoor. Ik zal u zeker voor een ander aanbevelen."
Vrijdag 15 februari 2013
"Zeer prettige samenwerking en snelle afhandeling. Zal uw kantoor promoten bij eenieder die letselschade advocaat nodig heeft. Bedankt!!"
Donderdag 14 februari 2013
"Heel goed. Maar we zijn blij dat u het zo hebt kunnen regelen, al is het veel geld. En u legt alles heel goed uit. Moeilijke woorden die wij niet begrepen en met tekeningen. Heel hartelijk bedankt."
Donderdag 7 februari 2013
"Het ging prima. Alleen de gedaagde is nogal eigenwijs en het hooggerechtshof was nogal traag. Verder alles tot in de puntjes perfect. Geen klachten!"
Vrijdag 18 januari 2013
"Zeer persoonlijk goede raad en advies, en goed luisterend oor voor mijn problemen. En zeer tevreden hoe alles is gegaan met jullie hulp en adviezen. Bedankt hiervoor."
Donderdag 17 januari 2013
"Ik ben zeer professioneel en begripvol behandeld. Uiterst tevreden over de kundigheid, kwaliteit en persoonlijke aandacht. Ik zal het kantoor zeker aanbevelen!"
Woensdag 16 januari 2013

2012

"Netjes en vlot!"
Woensdag 17 oktober 2012
"Er is zeer serieus en deskundig aan onze zaak gewerkt, waardoor wij met het opgemaakt rapport "'second opinion" ons nog beter hebben kunnen verweren jegens de tegenpartij. De zaak is tot onze tevredenheid afgerond. Wij zijn de heer Eskes heel erg dankbaar."
Dinsdag 18 september 2012
"Wij zijn naar alle tevredenheid geholpen."
Maandag 2 juli 2012
"Prettige, kordate manier van optreden heeft geleid tot een succesvolle afronding."
Zondag 24 juni 2012
"Positief uw dienstverlening. Telefonisch wat traag mede door de drukte, waardoor de aandacht snel was afgeleid."
Zaterdag 25 februari 2012

2011

"Ik heb de dienstverlening als zeer prettig ervaren. Tijd-nemend, geïnteresseerd en open. Hartelijk dank hiervoor."
Vrijdag 30 december 2011
"Na de afronding van mijn rechtszaak heb ik de dienstverlening als zeer zorgzaam en menselijk ervaren. Ik kan niet anders dan een dikke 10+ geven."
Zondag 23 oktober 2011
"De behandeling van de heer Eskes was een prima ervaring daar ik nooit iets met het gerecht heb gehad. Daarvoor mijn hartelijke dank."
Woensdag 14 september 2011
"De dienstverlening was goed, ondanks dat het een ingewikkelde zaak was."
Maandag 12 september 2011
"Prettig, betrokken en zeer deskundig."
Vrijdag 9 september 2011
"Ik ben hartstikke tevreden en snel resultaat en behulpzaamheid/spontaniteit."
Woensdag 7 september 2011
"Puntsgewijs/betrokken/afhandeling correct. Bedankt."
Donderdag 1 september 2011
"Heel netjes afgerond, goed meegedacht en juiste informatie gegeven. Veel goede adviezen met een perfecte afronding. Zeer tevreden."
Dinsdag 26 juli 2011
"Jullie zijn heel erg betrokken bij de zaak. Ik ben erg tevreden over hoe ik behandeld werd en de zaak super tevreden! Natuurlijk ook lof voor het personeel wat op de achtergrond aan mijn zaak gewerkt heeft."
Dinsdag 28 juni 2011
"Mijn ervaring met mr. Eskes is positief. Goede service. Staat je altijd goed te woord."
Donderdag 9 juni 2011
"Alles zeer goed, soms duurt alles wel heel lang, maar dat heeft veel met het medisch traject te maken."
Vrijdag 29 april 2011
"Ik ben goed geholpen in deze 2 jaar. Ben wel blij dat het is afgerond."
Woensdag 20 april 2011

2010

"Misschien te weinig mensen om een zaak te behandelen. Dit was voor u een kleine klus maar veel kleine maken een grote."
Woensdag 8 december 2010
"Zoals verwacht zeer persoonlijk en een vertrouwd gevoel gevend. Zeer goed advies en het goed behandelen van de zaak."
Woensdag 1 december 2010
"De dienstverlening is goed, maar als cliënt zou je soms weleens wat meer snelheid willen. Uiteraard kunnen jullie hier ook niet altijd iets aan doen, maar ervaar ik wel als frustrerend."
Donderdag 25 november 2010
"Ik heb de afronding van mijn zaak goed ervaren en de heer Eskes heeft goed gehandeld, ben tevreden over het resultaat, had alleen meer van verwacht van de tegenpartij, (over de uitbetaling). Zit er wel tot de rest van mijn leven mee!"
Dinsdag 14 september 2010
"De gang naar de advocatuur, een mij totaal onbekende wereld, kostte mij veel moeite. De persoonlijke aandacht en medemenselijkheid hebben mij goed gedaan. Een advocatenkantoor die ik zeker zou willen aanbevelen."
Maandag 23 augustus 2010
"Wij hebben de heer Eskes leren kennen als een zeer betrouwbare en inventieve persoonlijkheid."
Vrijdag 19 maart 2010
"Hele goede service en helemaal niks te klagen!!!"
Vrijdag 19 februari 2010
"Ik ben nog niet in het bezit van de uitspraak maar ik vind dat dhr Eskes mij persoonlijk erg goed heeft geholpen. Het was zeer professioneel"
Donderdag 28 januari 2010
"Alles uiterst plezierig, heel vriendelijk en (meer dan) voldoende aandacht voor niet alleen ‘de zaak’, maar ook de mens (ik dus). Nogmaals mijn dank, en maak in de toekomst zeker wel gebruik van de ‘je kan altijd binnenkomen voor ‘n  bakje kruidenthee uitnodiging."
Maandag 18 januari 2010
"Alles werd zeer positief benaderd en een oplossing naar ieders tevredenheid tot een positief einde te brengen."
Zaterdag 16 januari 2010
"Resultaat is niet afhankelijk van de inspanningen van uw kantoor."
Donderdag 14 januari 2010
"We zijn goed opgevangen. Deskundig geholpen. We zijn goed begeleid in het hele proces. We zijn blij met het eindresultaat."
Maandag 11 januari 2010
"Wij hadden nog nooit ervaring opgedaan met een letselschadezaak. In zo’n geval voel je je niet zo sterk. We zijn door jullie echter geweldig goed opgevangen. Uiterst correct en respectabel gedaan!"
Vrijdag 8 januari 2010
"Alles was snel/hulp aardig dienstverlening heel goed."
Donderdag 7 januari 2010
"Uiterst vakkundig en efficiënt. Tot het einde toe punctueel en voortvarend, vertrouwenwekkend en zeer bevredigend."
Vrijdag 1 januari 2010

2009

"Bedankt voor alle moeite en inzet wat u voor ons heeft gedaan! We zijn er heel blij mee, het is voor ons een pleister op de wond. Nogmaals bedankt en het allerbeste!"
Donderdag 31 december 2009

2008

"Soms duurt het heel lang voordat je iets hoort, waarbij het soms lijkt alsof er in die tussentijd niets gebeurt terwijl er denk ik wel iets gebeurt."
Donderdag 20 maart 2008
"Informatie over de mogelijkheden en de onmogelijkheden in de situatie waar cliënt zich bevindt. Juridisch is de cliënt een leek."
Zaterdag 8 maart 2008
"Ik vind dat Eskes alles goed en duidelijk uitlegt. Ook vind ik het prettig dat alles in het Engels kan."
Vrijdag 7 maart 2008
"Fijn en goed contact over gang van zaken. Misschien iets meer aandacht vestigen op mogelijkheden van financiële steun zoals bijzondere bijstand en civiele toevoeging. Nu moesten ik en mijn ouders hier zelf opkomen."
Donderdag 6 maart 2008
"Door de zeer persoonlijke behandeling en aandacht bestaat er geen afstandelijk gevoel."
Woensdag 5 maart 2008
"Als cliënt voel ik mij prima behandeld, ik word goed op de hoogte gehouden. Ook voel ik mij als mens zeer serieus behandeld. Alleen jammer dat het gehele proces zo lang moet duren maar dit ligt niet aan het advocatenkantoor."
Dinsdag 4 maart 2008
"Enige punt wanneer een zaak loopt en wat langer duurt mis ik daarover correspondentie of een belletje, daardoor vraag je je af of er schot in zit."
Zondag 2 maart 2008
"Een goede secretaresse is een must. Gelukkig was (en is?) er een goede secretaresse."
Zaterdag 1 maart 2008
"Ik ben zeer tevreden hoe de heer Eskes de zaak benadert. Duidelijk over de verwachting hoe de zaak gaat verlopen en eventuele hoogte van het uit te keren bedrag. Juist bij letselschade waarbij de meeste zaken al niet helder zijn is het van belang de zaak objectief te benaderen en te hoge verwachtingen uit te sluiten. Dat is in mijn geval precies gebeurd en ben ik zeer tevreden."
Zaterdag 1 maart 2008
"Mr. Eskes heb ik ervaren als een warm persoon, met een zakelijke en menselijke kant. Hij is open en eerlijk. Mr. Eskes en zijn secretaresse zijn fijne mensen. Zijn werkplek is zo warm en uitnodigend ingericht. Mr. Eskes weet wat hij doet, en doet het goed. Ik zal iedereen adviseren naar hem toe te gaan."
Zaterdag 1 maart 2008
"Wil nog wel even kwijt, dat ik uiterst vriendelijk, sympatiek èn persoonlijk contact mocht ervaren tijdens èn na mijn eerste afspraak."
Woensdag 27 februari 2008
"Fijn dat alles zo deskundig behandeld wordt en duidelijk ook voor de mensen die niet met de situatie bekend zijn."
Dinsdag 26 februari 2008
"Het eindresultaat zal (waarschijnlijk) niet naar mijn wens zijn. (Dit is iets wat ik geestelijk niet wil/kan accepteren.) De snelheid is ook niet naar mijn wens. Maar als dit de manier is om er zoveel mogelijk uit te halen is, en daar vertrouw ik op, zal ik dit accepteren."
Dinsdag 26 februari 2008
"Ik vind het in het algemeen voldoende en goed."
Dinsdag 26 februari 2008
"Wat ik erg jammer vind is dat ik zelf heb moeten bellen hoe het er met mijn zaak voorstond. Omdat ik nog niets had vernomen. Nadat ik had gebeld werd er met Stad Rotterdam contact opgenomen. Ik vraag me af als ik niet had gebeld of er dan was gereageerd. We zijn nu een aantal maanden en twee faxen verder en er is nog niets gebeurd."
Dinsdag 26 februari 2008
"Wij zijn op een heel fijne manier door de heer T. Eskes behandeld."
Dinsdag 26 februari 2008
"Het is al zeer goed genoeg. Ik kan er geen woorden voor vinden."
Maandag 25 februari 2008